Post by tesmirebecu on Mar 9, 2022 1:34:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Card Maker for YugiOh ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Card Maker for YugiOh IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode flere poeng ▞▞▞
▞▞▞ Card Maker for YugiOh 2022 version ▞▞▞
Gallerifunksjonen ser aldri ut til å fungere. Virkelig blåser.
denne appen er fryktelig!!!
Jeg har laget et kort og faktisk skrevet det ut. Det ser kult ut. Ide å legge til penjulums. Eller legg til feildd-kort.
Det er ikke så slitsomt, jeg vet ikke personlig hvordan jeg skal skrive dette, vil akkurat begynne å bruke det, men siden jeg nettopp lastet det ned, tenkte jeg at det ville være høflig og heve spillet den appen. Jeg ser ingen problemer med det
Det står det at den gjør, og du kan betale for å fjerne annonsene permanent
bra tror jeg
Jeg liker å lage nye kort fra andre anime som blir et monsterkort og effektene deres blir Spell/Trap Cards.
Enkelt og morsomt
god app dårlige annonser
Denne er flott spesielt for kunstelskere, så hvis du er en kunstelsker er dette appen for deg
Appen vil ikke svare på noe jeg prøver å gjøre. Jeg skriver inn tekstbaserte ting, men alt annet skjer ingenting
Jeg har det egentlig greit med annonser, men 1 annonse hvert 2 klikk er ikke verdt det. Ikke tålelig lenger.
Jeg er så glad for å se vennen min yu gi på et kritisk tidspunkt når jeg ser ut til å lage kort. vel, jeg jave cybersyalkers jeg, aldri gi opp på min alv eller vennene mine akkurat som yu gi lærte meg å aldri gi opp. Jeg trenger Exodia, Ra, Obalisk, plageånden. Jeg husker fortsatt alle tankene for år siden da Seto lanserte, Fist of fate" jeg, trenger kraften til de egyptiske gudene til å utslette dem digitalt, kan vennskapsbåndet mitt med Yu Gi Joey, Taya, My, være sterk nok til å hjelpe problemet mitt fordi de er digtal su
Det er kjempebra
Bortsett fra de konstante reklamene er det bra for hva det er
Brukergrensesnittet er klønete og vanskelig å bruke.
Må følge en ordre trenger mer frihet tho
veldig buggy. Jeg opprettet flere kort og lagret dem i galleriet mitt, og de forsvant uten grunn.
Det er greit, men det er veldig irriterende når et monster jeg har laget hadde et spesifikt nivå som jeg satte det på, og så besøker jeg det igjen og ser at nivået ble endret.Det er ikke så stort problem, men det er irriterende som i helvete når jeg må endre det tilbake hver gang jeg kommer tilbake til det.
Card Maker for YugiOh Zábava zny
Elsker å lage memekort med vennene mine. Skulle bare ønske at noen av eksempelkortene var på engelsk. Annet enn det elsker appen
Kan ikke klikke på noe fordi det er ute for skjermen??? Så jeg kan ikke endre noe, og det er ingen innstillinger for å fikse det selv, hver gang jeg trykker på tutorial fryser den.
Dette spillet er awsome du kan ta bilder av tingene har og du kan gjøre det om til et kort, awsome ikke sant?
Bruker én pluss 6 og jeg kan ikke bruke appen da den kutter det meste av appen
Spillet er bra, kan ikke lukke annonser
Jeg må betale en premie for linkmonstre? Gtfo
Hvorfor skrives kortnavnene så små selv når det er et kort navn? Anstendige, men ikke nok alternativer, og jeg vil ikke betale for premium-funksjonen hvis den ikke forteller meg at de i tillegg er annonsefrie, selv om det bare er $1
Noen ganger er det ingen reaksjon ved berøring.Dette er en fantastisk app
Dumt
Jeg trenger hjelp, kortet zoomer inn for mye, så jeg kan ikke velge et bilde eller formatet som er veldig irriterende. Ikonene på siden er bare ikke der
Jeg liker det er en $1 for å bli kvitt annonsene, noe som var en smerte å håndtere da jeg startet appen, men med dem borte var det veldig gøy å begynne å redigere. Virkelig flott app! Jeg vil gjerne se flere lage kort, og jeg vil gjerne se hva andre ville lage oftere. Det inspirerer virkelig.
Card Maker for YugiOh मनोरंजन tqi
Ganske kult ærlig talt, bare legg til deksler på nedlastingsknappen noen ganger er det irriterende
Denne appen er kjempebra. men jeg vil veldig gjerne at hvis dere tillot oss også å skrive inn et tall nederst på kortet der det står kortmaker
Flott app! Men helt siden siste oppdatering har jeg en vanlig grå skjerm som jeg ikke kan få forbi, og jeg betalte bare for fullversjonen og måtte installere på nytt nå har jeg ikke premiumversjonen lenger. Veldig urettferdig!
Takk igjen for din tid og omtanke fortsett med det
Fra det jeg har hørt, er det en veldig god app, eller i det minste grei, men når jeg installerer den, feiler den ut. Ved lasting er den helt frosset og jeg kan ikke klikke på noe, ikke engang annonsene
Appen krasjer hele tiden
Jeg liker denne appen, du kan lage hvilket som helst kort du ønsker. Det har bare potensiale for så mye mer hvis de ville gjøre et alternativ i appen for å skrive det ut i stedet for å prøve å finne en ekstern kilde for å gjøre det
Jeg prøvde å lage et fellekort, men ordet felle vises som "[FELLE" i stedet for "[FELLE]". Stavekort har det samme problemet mangler braketten på slutten
Tasty Planet Forever Action dvnr
hver annonse fryser appen.
Jeg kan ikke laste opp et bilde og det fryser, kanskje det er et problem på min side, men dette er ganske irriterende
Det er bokstavelig talt ingen grense for kreativitet, jeg elsker dette spillet og jeg elsker hvem som har laget det!
Vil ikke la meg redigere beskrivelsen. Så jeg avinstallerte umiddelbart.
Bc den fortsetter å fryse, så jeg ga den en stirr
Card Maker for YugiOh मनोरंजन tqi
Denne appen er fantastisk, jeg elsker kunst og den perfekte kombinasjonen